مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 08:352020-03-21سياسي

تولید ماسک در کرمان توسط پلیس!


فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اهتمام کامل مجموعه انتظامی در انجام تدابیر پیشگیری از شیوع کرونا گفت: در این راستا خط تولید ماسک بهداشتی در واحد تولیدی فاستونی آسیا وابسته به بنیاد تعاون ناجا نیز راه اندازی شد.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اهتمام کامل مجموعه انتظامی در انجام تدابیر پیشگیری از شیوع کرونا گفت: در این راستا خط تولید ماسک بهداشتی در واحد تولیدی فاستونی آسیا وابسته به بنیاد تعاون ناجا نیز راه اندازی شد.

سردار عبدالرضا ناظری در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام تمامی افراد و سازمان ها در مقابله با ویروس منحوس کرونا در مجموعه انتظامی نیز یکی سری تدابیر مهم را مورد توجه قرار دادیم.

وی افزود: در این رابطه با بهره گیری از ظرفیت کارکنان وظیفه مرکز آموزش شهید باهنر و دارای مهارت در دوزندگی و دیگر مهارت های مرتبط با طراحی و دوخت لباس، خط تولید ماسک بهداشتی در واحد تولیدی فاستونی آسیا وابسته به بنیاد تعاون ناجا را نیز راه اندازی کردیم که در این واحد ظرفیت تولید روزانه 2000 ماسک وجود دارد.

ناظری تصریح کرد: این ماسک های تولیدی در اختیار کارکنان انتظامی به سبب حجم ماموریت های مختلفی که مرتبط با شهروندان دارند و همچنین خانواده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ماسک در کرمان توسط پلیس!

تولید ماسک در کرمان توسط پلیس!