مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 08:152020-03-22پزشكي

پیامدهای روان شناختی قرنطینه


داشتن برنامه ها و فعالیت های متنوع به موازات فعالیت های معطوف به مقابله با بیماری، در پیشگیری از مختل شدن تمامی جنبه های زندگی با موضوع بیماری، - مؤثر است.

به طور مثال، برای بسیاری از افراد، گذراندن بخشی از زمان قرنطینه به انجام بازی های ویدئویی با کودکان، شرکت در دوره های آموزشی آنلاین برای خود یا کودکان، آشپزی، مراقبت از گل ها و گیاهان و انجام فعالیت هایی مانند تغییر چیدمان وسایل منزل، در ایجاد محرک های حسی، ارضای نیاز به تحول و تغییر و حفظ جریان زندگی تا عبور از شرایط بحران، کمک کننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هدی خطیبی، متخصص روان­پزشکی و روان درمانگر تحلیلی، در یادداشتی در روزنامه شرق نوشت: شیوع ابتلا به ویروس کرونا باعث تعطیلی مدارس، سینماها، بازارها و لغو هرگونه تجمع عمومی شده است.

آن چه در حال وقوع است ایجاد فاصله اجتماعی به معنای تمامی اقدامات معطوف به توقف یا کاهش سرعت سرایت بیماری در میان مردم از طریق دورنگه داشتن آنها از یکدیگر است.

در عین حال، تمامی این اقدامات حیاتی برای کنترل انتشار یک بیماری مرگبار، در تقابل و تعارض با گرایش غریزی ما برای ارتباط و با هم بودن قرار می گیرد و از سویی، احساس فقدان کنترل، قرارداشتن در معرض تهدیدی نامریی و قریب الوقوع، درماندگی و عدم قطعیت در ارتباط با اتفاقات آینده، می تواند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامدهای روان شناختی قرنطینه

پیامدهای روان شناختی قرنطینه