مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 09:152020-03-22ورزشي

«عصر پسا کرونا» تحولات مهمی در ساز و کار اداره کشورها رقم می زند


دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران (هدا) خاطرنشان کرد: در دوره بعد از پاندمی کرونا، شاهد تحولات مهمی در ساز و کار اداره کشورها و حتی روابط بین الملل با عنوان «عصر پسا کرونا» خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، احمد شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران (هدا) طی یادداشتی درباره شیوع و گسترش ویروس کرونا در ایران نوشت: برای سنجش توانمندی کشورها در عرصه های مختلف مسابقات گوناگونی طراحی و به مورد اجرا گذاشته می شود.

شاید مهمترین نمود این سنجش را می توان در برگزاری مسابقات ورزشی بین کشورها در سطوح قاره ای و جهانی و یا در قالب میدان المپیک مثال زد.

همچنین شرکت در مسابقات علمی در رشته های مختلف در گستره جهانی و  برپایی فستیوال های بزرگ هنری نیز  می تواند نشانگر جنبه های دیگری از بروز توانایی کشورها در مدیریت جامعه خویش در سطح ملی تلقی شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرده است: به جرأت می توان گفت حداقل در یکصدسال اخیر فرصتی پیش نیامده بود تا کشورها فرصت پیدا کنند در زمینه حفاظت از سلامتی شهروندانشان، توانمندی های خود را در معرض آزمون جهانی بگذارند.

شیوع ویروس کرونا فرصت مناسبی است تا حکمرانان کشورهای مختلف از شرق تا غرب عالم، مهارت مدیران سیاسی و قابلیت های نظام بهداشت و درمان خویش را به بوته امتحان بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عصر پسا کرونا» تحولات مهمی در ساز و کار اداره کشورها رقم می زند

«عصر پسا کرونا» تحولات مهمی در ساز و کار اداره کشورها رقم می زند