مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 03:152020-03-23سياسي

18 میلیون مترمربع از سوی قرارگاه کربلا در خوزستان ضد عفونی شد


سردار احمد خادم سیدالشهدا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملیات بیولوژیک مدافعان سلامت در استان های خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد و قم طی روزهای آینده برگزار می شود؛ استعدادی را که طی 25 روز در این چهار استان به کار گرفتیم شامل کلیه یگان های نیروی زمینی سپاه، قرارگاه کربلا و تیپ های مردم پایه بود.

وی افزود: اماکن و معابر را ضدعفونی و تاکنون 18 میلیون مترمربع از اماکن و معابر را ضدعفونی کردیم و درنظر داریم که روز چهارشنبه و پنجشنبه در اهواز و سایر شهرهای خوزستان این کار را انجام دهیم؛ کار بسیار بزرگی برای ضدعفونی معابر و اماکن است که توسط یگان های جنگ نوین انجام می شود.

سردار خادم سید الشهدا بیان کرد: این یگان ها همیشه در دوران دفاع مقدس در مقابل شیمیایی که بعثی ها می زدند، مقابله می کردند؛ شهدای عزیزی از این یگان تقدیم انقلاب اسلامی کردیم و تجربه گرانقدر و گران سنگی در این زمینه داریم؛ یگان های جنگ نوین با تجربه و آموزشی که دارند ان شاءالله در این عملیات دفاع بیولوژیک مدافع سلامت، شرکت می کنند.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: اقدامات خوبی در خوزستان انجام دادیم و بیمارستان صحرایی با 60 تخت را در بیمارستان بقایی اجرا کردیم؛ بیمارستان صحرایی امام حسین را با 400 تخت نیز برپا کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 میلیون مترمربع از سوی قرارگاه کربلا در خوزستان ضد عفونی شد

18 میلیون مترمربع از سوی قرارگاه کربلا در خوزستان ضد عفونی شد