مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 08:152020-03-25اقتصادي

پروازهای فرودگاه چابهار 400 درصد کاهش یافت


رحمدل بامری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پیگیرهای مکرر مسولان استانی و محلی چابهار و کنارک شاهد اقدام مثبت و موثر برای لغو یا محدودسازی پروازها به مقصد این شهرستان ها هستیم.

وی بیان کرد: هم اینک یک پرواز در هفته از چابهار به مشهد و چابهار به زاهدان و روزانه یک پرواز از چابهار به تهران انجام می شود و دیگر شاهد چندین پرواز در روز تا عادی شدن شرایط ویروس کرونا نخواهیم بود.

فرماندار چابهار بر حفظ آرامش و امنیت مردم، اتخاذ راهکارهای مناسب در جهت کاهش التهاب و اهمیت نقش مردم و سازمان های مردم نهاد در مدیریت اجتماعی ویروس کرونا تاکید کرد.

وی افزود: در تمامی ورودی های زمینی چابهار با همت شبکه بهداشت و درمان ایستگاه های غربالگری فعال شده و در صورتی که هرگونه علائم سرماخوردگی شناسایی شود افراد به مدت 14 روز قرنطینه می شوند.

بامری از اهالی شهرها و روستاهای مختلف سیستان وبلوچستان و کشور خواست که برای حفظ سلامت خود و نزدیکانشان در تعطیلات نوروز امسال به چابهار سفر نکنند.

وی با قدردانی از تلاش های مسوولان برای تداوم گندزدایی سطوح شهر چابهار توسط نیروهای آتش نشانی شهرداری تاکید کرد و گفت: علاوه بر این، بازدیدهای مشترکی با حضور نمایندگان ادارات صنعت، معدن و تجارت، شرکت نفت و اداره استاندارد از جایگاه های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای فرودگاه چابهار 400 درصد کاهش یافت

پروازهای فرودگاه چابهار 400 درصد کاهش یافت