مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 11:452020-03-26حوادث

جزییات کشفیات جدید پلیس آگاهی مازندران برای مقابله با کرونا


فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف 570 عدد اسپری ضد عفونی کننده از یک خودروی مسافربری در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف 4 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده تقلبی در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در اجرای طرح تشدید نظارت بر واحدهای صنفی و جلوگیری از عرضه انواع مواد غیر بهداشتی، قاچاق و تقلبی، در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

* کشف مواد ضدعفونی کننده در قائم شهر مرادی تصریح کرد: مأموران کلانتری 12 این شهرستان موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه انواع مواد ضد عفونی کننده غیر بهداشتی شدند و مأموران پس از هماهنگی های قضایی متهم را دستگیر و در بازرسی از واحد صنفی وی 4 هزار لیتر مایع ضد عفونی کننده غیر بهداشتی و تقلبی کشف کردند.

*کشف اقلام بهداشتی قاچاق در سوادکوه  در ادامه سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف 570 عدد اسپری ضد عفونی کننده از یک خودروی مسافربری در این شهرستان خبر داد.

  وی خاطرنشان کرد: به منظور مقابله با احتکار و قاچاق اقلام و کالاهای بهداشتی، مأموران پلیس آگاهی در اجرای این طرح با اجرای گشت های کنترلی، به یک خودروی مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کشفیات جدید پلیس آگاهی مازندران برای مقابله با کرونا

جزییات کشفیات جدید پلیس آگاهی مازندران برای مقابله با کرونا