مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 12:252020-03-26سياسي

درخواست منتخبان مردم در شورای شهر همدان: در خانه بمانید


منتخبین مردم در دوره پنجم شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه خانه نشینی مردم، کمک بسزایی به جهادگران سلامت در ضدعفونی شدن و سم زدایی اماکن و خیابان های سطح شهر خواهد کرد، اظهار داشتند: قرنطینه خانگی مسیر زنجیره ای شیوع کرونا را قطع می کند.

اعضای شورای شهر همدان با هشدار نسبت به کم توجهی برخی مردم در عمل به توصیه های خودقرنطینه ای افزوند: این رفتار به سلامت سایر شهروندان نیز آسیب جدی وارد می کند.

البته شورای شهر همدان نیز از اسفندماه گذشته تاکنون دست مدیریت شهری را برای هرگونه خدمت جهادگرایانه در پیشگیری و مقابله با کرونا باز گذاشت و تمامی خودروهای خدمات شهری به صورت شبانه روز در حال ضدعفونی کردن معابر شهر هستند.

شورای شهر همدان از اسفندماه گذشته تاکنون دست مدیریت شهری را برای هرگونه خدمت جهادگرایانه در پیشگیری و مقابله با کرونا باز گذاشت و تمامی خودروهای خدمات شهری به صورت شبانه روز در حال ضدعفونی کردن معابر شهر هستند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان در این باره گفت: متاسفانه تعدادی از شهروندان همدانی، خطر ویروس کرونا را به هیچ وجه جدی نگرفته و به زندگی عادی خود ادامه می دهند.

اکبر کاووسی افزود: این در حالیست که اکنون تنها راه نجات جامعه از این بحران خطرناک، پیوستن به پویش قرنطینه خانگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست منتخبان مردم در شورای شهر همدان: در خانه بمانید

درخواست منتخبان مردم در شورای شهر همدان: در خانه بمانید