مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 15:052020-03-26پزشكي

اولین سامانه مدیریت و توزیع اقلام مرتبط با کرونا در کشور طراحی شد


رییس پارک علم و فناوری گلستان از طراحی و راه اندازی نخستین سامانه مدیریت و توزیع اقلام مرتبط با کرونا ویروس توسط یکی از هسته های فناور مستقر در این پارک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی غفاری اظهارکرد: اولین سامانه مدیریت و توزبع اقلام مربوط به کرونا ویروس covid19 با حمایت ویژه مرکز رشد پارک علم و فناوری گلستان توسط هسته فناور فناوران هیرکان (هیرکالند) با مدیریت محمد ضیایی در روزهای گذشته طراحی و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گلستان قرار داده شد.

وی تصریح کرد: این سامانه برای مراکز توزیع مورد تایید ستاد مدیریت و برنامه ریزی کرونا ویروس استان ها اعم از داروخانه ها، بیمارستان ها و مراکز بهداشت طراحی و اجرا شده است.

غفاری افزود: در فاز اول فروش و تحویل اقلام مورد نیاز به کادر سلامت اعم از پزشکان، پرستاران، کادر درمان و همچنین بیماران مبتلا و گروه های پرخطر مدنظر است و در فاز دوم همه افراد سالم را تحت پوشش قرار خواهد داد.

رییس پارک علم و فناوری گلستان خاطرنشان گفت: همچنین مراجعان به مراکز توزبع در این سامانه می توانند بر اساس کد ملی و کدپستی محل سکونت خود در این سامانه ثبت نام و نسبت به سفارش اقلام بهداشتی مورد نیاز اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین سامانه مدیریت و توزیع اقلام مرتبط با کرونا در کشور طراحی شد

اولین سامانه مدیریت و توزیع اقلام مرتبط با کرونا در کشور طراحی شد