مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 04:102020-03-27بين الملل

توافق سیسی و سران آفریقایی برای تاسیس صندوق مبارزه با کرونا


رییس جمهور مصر اعلام کرد که با رهبران آفریقایی برای تاسیس صندوق حمایت از تلاش ها در مبارزه با بیماری کویید 19 در این قاره به توافق رسیده است.

- رییس جمهور مصر اعلام کرد که با رهبران آفریقایی برای تاسیس صندوق حمایت از تلاش ها در مبارزه با بیماری کویید 19 در این قاره به توافق رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، بسام راضی، سخنگوی ریاست جمهوری مصر گفت عبدالفتاح سیسی رییس جمهور این کشور در کنفرانسی از راه دور با رهبران آفریقایی عضو دفتر اتحادیه آفریقا که شامل روسای جمهور آفریقای جنوبی، کنیا، مالی، کنگو و رییس کمیساریای اتحادیه آفریقا بود با آن ها در خصوص اتخاذ تدابیر لازم در رویارویی با ویروس جدید کرونا به توافق رسیده است.

در این کنفرانس درباره پیامدهای ویروس جدید کرونا برای کشورهای آفریقایی و راه های همکاری با شرکای بین المللی از جمله برگزاری کنفرانس گروه 20 گفت و گو شد.

رییس جمهور مصر نیز بر تمایل کشورش برای ارائه حمایت مالی لازم جهت تاسیس صندوق و مرکز مبارزه با بیماری ها در آفریقا و همچنین ارائه طرحی به گروه 20 برای بررسی کاهش بار مالی بر دوش کشورهای آفریقایی تاکید و به اهمیت حمایت بین المللی برای کمک به کشور ساحل آفریقا در تلاش هایش برای مبارزه با تروریسم در شرایط فعلی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق سیسی و سران آفریقایی برای تاسیس صندوق مبارزه با کرونا

توافق سیسی و سران آفریقایی برای تاسیس صندوق مبارزه با کرونا