مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 08:052020-03-27اقتصادي

برنامه های انجمن «طراحان گرافیک» در سال 99 با شعار «حرفه ای باش»


رییس هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، مهمترین برنامه این انجمن را رویداد «هفته گرافیک» دانست که در سال 1399 با شعار «حرفه ای باش» و ادای احترام به مرتضی ممیز برگزار می شود.

- رییس هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، مهمترین برنامه این انجمن را رویداد هفته گرافیک دانست که در سال 1399 با شعار حرفه ای باش و ادای احترام به مرتضی ممیز برگزار می شود.

فاطمه کرکه آبادی رییس هیأت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران درباره برنامه های سال جدید این انجمن به خبرنگار مهر گفت: مهمترین برنامه هنری انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در سال جدید بزرگداشت روز جهانی دیزاین و برپایی هفته گرافیک است.

در سال جدید اگر کرونا مجال دهد، بنا داریم تا در هفته اول اردیبهشت ماه، رویداد هفته گرافیک را در خانه هنرمندان ایران برگزار کنیم.

البته احتمال می دهم جابجایی برنامه های خانه هنرمندان ایران به دلیل شیوع کرونا، کمی زمان بندی ما را نیز تغییر دهد و این برنامه به تعویق بیفتد.

وی افزود: علاوه بر رویداد هفته گرافیک، چندین برنامه و نمایشگاه جانبی مختص به اعضای انجمن نیز برای سال 99 در نظر داریم که در صورت مساعد بودن شرایط، برگزار خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های انجمن «طراحان گرافیک» در سال 99 با شعار «حرفه ای باش»

برنامه های انجمن «طراحان گرافیک» در سال 99 با شعار «حرفه ای باش»