مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 04:062020-03-28اجتماعي

آمادگی البرز برای اجرای برنامه آموزشی شبکه اجتماعی دانش آموزی


سالار قاسمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه در تعطیلات اضطراری دانش آموزان البرز تحت پوشش آموزش معلمان از طریق فضای مجازی قرار دارند، خاطرنشان کرد: با تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی برتداوم جریان آموزش وبهره گیری از آموزش مجازی با شبکه اجتماعی دانش آموزان، زیرساخت این برنامه مهم آموزشی درالبرز مورد بررسی قرارگرفت.

این آموزش غیرحضوری از طریق شبکه اجتماعی شاد د رمقایسه با دیگر پیام رسان ها دارای مزیت تعاملی، مدیریتی و گزارش گیری از سوی معاونت ابتدایی ومتوسطه است.

وی با بیان اینکه شبکه آموزشی شاد می تواند یک رویکرد منسجم و یک پارچه را در فرآیند آموزش به دانش آموزان در پایه های مختلف تحصیلی ایجاد کند، اضافه کرد: دراین شبکه فعالیت آموزشی دانش آموزان با هدایت معلمان ادامه پیدا می کند.

قاسمی بیان داشت: مشارکت، همراهی و تشویق معلمان و دانش آموزان برای حداکثر استفاده ازاین ظرفیت آموزشی درفضای مجازی ضرورت دارد.

وی افزود: شبکه اجتماعی شاد یک نرم افزار مدیریتی و نظارتی است که استفاده از آن را می توان به عنوان یک فرصت مناسب برای استمرار یادگیری دانش آموزان یاد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزعنوان کرد: اداره فناوری و اطلاعات استان مسئولیت نحوه استفاده مدیران و معلمان مدارس از شبکه اجتمکاعی دانش آموزان را برعهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی البرز برای اجرای برنامه آموزشی شبکه اجتماعی دانش آموزی

آمادگی البرز برای اجرای برنامه آموزشی شبکه اجتماعی دانش آموزی