مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 05:352020-03-28اقتصادي

آخرین وضعیت ساخت 5000 واحد مسکن محرومین/ اردیبهشت ماه؛ موعد تحویل تمام واحدها


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی به ساخت پنج هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان توسط بنیاد مسکن خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود ساخت پنج هزار واحد مسکن محرومان تا پایان اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

- علی اصغر آسمانی مقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: 88 هزار و 835 واحد مسکونی روستایی در این استان وجود دارد که از این تعداد تاکنون بیش از 40 هزار و 797 واحد مسکونی در 776 روستا مقاوم سازی شده و از استحکام لازم برخوردارند.

وی بیان داشت: همچنین حدود 12 هزار و 250 واحد مسکونی روستایی به طور تقریبی نیمه بادوام و در برابر حوادث تاحدودی مقاوم هستند اما 35 هزار و 700 واحد مسکونی روستایی در استان به صورت کم دوام یا کاملاً بی دوام و فرسوده هستند که باید بازسازی شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای محرومان استان خراسان جنوبی در رییس سازمان برنامه و بودجه در اسفندماه سال 97 به خراسان جنوبی خبر داد و گفت: پنج هزار واحد از این طرح مذکور به بنیاد مسکن و پنج هزار واحد به کمیته امداد استان ابلاغ شد.

آسمانی مقدم با اعلام اینکه با اجرای این طرح در سال گذشته بالغ بر 900 میلیارد تومان در بخش صنعت ساختمان روستاها هزینه شد، تبیین کرد: بالغ بر 60 درصد اشتغال کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ساخت 5000 واحد مسکن محرومین/ اردیبهشت ماه؛ موعد تحویل تمام واحدها

آخرین وضعیت ساخت 5000 واحد مسکن محرومین/ اردیبهشت ماه؛ موعد تحویل تمام واحدها