مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 20:252020-03-29اقتصادي

اختصاص بسته های حمایتی برای زیان دیدگان تعطیلی مشاغل / کوچ عشایر باید متوقف شود


معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: می دانیم که تعطیلی بازار و مشاغل، امرار معیشت بسیاری از افراد جامعه را با مشکل مواجه می کند به همین دلیل مطابق صحبت های استاندار خوزستان حتما بسته های حمایتی برای این اقشار در نظر گرفته خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: می دانیم که تعطیلی بازار و مشاغل، امرار معیشت بسیاری از افراد جامعه را با مشکل مواجه می کند به همین دلیل مطابق صحبت های استاندار خوزستان حتما بسته های حمایتی برای این اقشار در نظر گرفته خواهد شد.

فاضل عبیات در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی شیوه های مقابله با بحران، اظهار کرد: با توجه به اینکه در جامعه ما منع ارتباط و تجمعات خانوادگی و سنتی، سخت است پس این مساله جدیت بسیار زیادی لازم دارد؛ فرهنگ ما چندان با فاصله گذاری سازگاری ندارد اما اگر بدانیم خودقرنطینگی چه تاثیری در کنترل شیوع کرونا دارد، در آن صورت با رغبت در خانه می مانیم.

وی افزود: مردم باید این را بدانند که گرد هم آمدن جمعی از آنها، باعث شیوع بیماری می شود؛ ویروسی که اگر شیوع آن درجه ای بالا رود، ممکن است ما را با شرایط غیرقابل کنترل روبه رو کند.

عبیات با اشاره به اینکه باید تمام تجمعات و دید و بازدیدها را متوقف کنیم، گفت: فاصله گیری اجتماعی، راهکار اصلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بسته های حمایتی برای زیان دیدگان تعطیلی مشاغل / کوچ عشایر باید متوقف شود

اختصاص بسته های حمایتی برای زیان دیدگان تعطیلی مشاغل / کوچ عشایر باید متوقف شود