مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 07:302020-04-02سياسي

برخی نمایندگان در جلسه دیجیتالی مجلس آنلاین نشدند/ جلسه علنی سه شنبه، حضوری است


با وجود تلاش هیات رییسه برای برگزاری جلسا ت صحن، ستاد مبارزه با کرونا با برگزاری آن مخالفت کرده است که احترام به این تصمیم در واقع نشانه قانونمندی و احترام به مراجع قانونی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدعلی وکیلی در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی انتقادات مبنی بر عدم برگزاری جلسات علنی مجلس، توضیح داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، بنای هیات رییسه بر این بود که جلسات علنی و حضوری برگزار شود، اما در عین حال مرجعی به نام ستاد ملی مبارزه با کرونا وجود دارد و باید به تصمیمات و تشخیص های پزشکی این ستاد احترام گذاشت و آن را عملی کرد.

  نماینده مرم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: از این رو وقتی دو بار تصمیم به برگزاری جلسه علنی و حضوری گرفته شد با مخالفت رسمی وزیر بهداشت رو به رو شدیم، بنابراین نمی توان گفت فرار از مسئولیت وجود داشته، بلکه احترام به تشخیص پزشکی مقامات بوده است و در جامعه قانونمند این حداقل وظیفه ای است که در مقابل مراجع قانونی باید رعایت شود.

   وی بیان داشت: در چند مرحله اقدام به برگزاری جلسات با فناوری دیجیتالی دوسویه شد اما برخی نمایندگان به هر دلیل آنلاین نشدند و در جلسه دیجیتالی دوسویه که برگزار شد نصاب حاصل نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی نمایندگان در جلسه دیجیتالی مجلس آنلاین نشدند/ جلسه علنی سه شنبه، حضوری است

برخی نمایندگان در جلسه دیجیتالی مجلس آنلاین نشدند/ جلسه علنی سه شنبه، حضوری است