مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:352020-04-04سياسي

رسیدگی بالغ بر 59 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف استان یزد


معاون قضایی رییس کل دادگستری استان یزد در امور شوراهای حل اختلاف گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا در اسفند ماه سال جاری به همت شوراهای حل اختلاف استان تعداد 59 هزار و 363 فقره پرونده در سال 98 رسیدگی و مختومه شده است.

- ایسنا/یزد معاون قضایی رییس کل دادگستری استان یزد در امور شوراهای حل اختلاف گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا در اسفند ماه سال جاری به همت شوراهای حل اختلاف استان تعداد 59 هزار و 363 فقره پرونده در سال 98 رسیدگی و مختومه شده است.

محمد رضا حداد در نشست شورای معاونین دادگستری استان، با اشاره به در شرف اصلاح بودن قانون شورای حل اختلاف در سال 1399 ، بیان کرد: با عنایت به تاکید ریاست قوه قضاییه مبنی بر فعالیت شورا ها در زمینه ایجاد صلح و سازش به عنوان اصلی ترین رسالت خود مقرر است تغییراتی در ساختار شوراها صورت گیرد.

این مقام قضایی افزود: اصلاح قانون شوراهای حل اختلاف که قرار بود در سال جاری انجام گیرد نگرانی هایی را در جمعیت نزدیک به چهل هزار نفری خانواده شوراهای حل اختلاف در سراسر کشور که عمدتا از نیروهای جوان و با انگیزه می باشند ایجاده کرده بود که آینده شغلی آنها چه خواهد شد لیکن با توجه به فرمایشات ریاست قوه قضاییه در سفر به استان یزد و در جمع قضات و کارکنان اداری و افتخاری دادگستری کل استان با اشاره به اصلاحات ساختاری بخصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی بالغ بر 59 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف استان یزد

رسیدگی بالغ بر 59 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف استان یزد