مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 03:202020-04-04سياسي

پیروی از ولایت فقیه در زمان غیبت تبعیت از امام عصر (عج) است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت تبعیت محض از نایب الامام در عصر غیبت، گفت: پیروی از فرامین و دستورات ولی فقیه در عصر غیبت در واقع تبعیت از امام عصر (عج) است.

- بابل - مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت تبعیت محض از نایب الامام در عصر غیبت، گفت: پیروی از فرامین و دستورات ولی فقیه در عصر غیبت در واقع تبعیت از امام عصر (عج) است.

حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت اعیاد نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی موعود (عج) و ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، اظهار داشت: پیروی از ولی فقیه و نایب الامام در عصر غیبت تمرینی برای منتظران واقعی حضرت ولی عصر (عج) و آماده کردن مقدمات ظهور آن مصلح بزرگ جهانی است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مهدوی و آماده سازی مقدمات ظهور امام عصر (عج)، افزود: مهم ترین تمرین منتظران مصلح جهانی در عصر غیبت اهمیت به فرهنگ ولایتمداری است و امروز رهبری معظم انقلاب نایب الامام است و همه ما موظف هستیم در این اصل اساسی شیعه و اسلام دقت لازم را داشته باشیم و در تمامی مسائل گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان باشیم و در واقع اطاعت از ایشان همان اطاعت از ولی عصر (عج) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروی از ولایت فقیه در زمان غیبت تبعیت از امام عصر (عج) است

پیروی از ولایت فقیه در زمان غیبت تبعیت از امام عصر (عج) است