مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 05:202020-04-05سياسي

زمان صید ماهی از سد شیرین دره به بعد از پایان تخم ریزی موکول شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی گفت: زمان صید ماهی از سد شیرین دره در شهرستان مانه و سملقان به بعد از پایان زمان تخم ریزی موکول شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی گفت: زمان صید ماهی از سد شیرین دره در شهرستان مانه و سملقان به بعد از پایان زمان تخم ریزی موکول شد.

سید عقیل مرتضوی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه قرار بر این بود تا مجوز صید برداشت ماهی از سد شیرین دره از سوی اداره کل محیط زیست استان صادر شود، اظهارکرد: از سوی اداره کل محیط زیست اعلام شده که زمان تخم ریزی ماهی ها فرا رسیده و مجوزهای لازم بعد از اتمام زمان تخم ریزی صادر خواهد شد.

به گفته وی زمان تخم ریزی ماهی ها از اواسط اسفندماه آغاز می شود و تا دو تا سه ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی چندی پیش در گفت و گو با ایسنا، از اخذ موافقت برای برداشت پنج تن ماهی طی یک دوره از سد شیرین دره در شهرستان مانه و سملقان به منظور افزایش کیفیت آب خبر داده بود.

وی با اشاره به اینکه این شرکت حدود یک سالی بود که به دنبال اخذ موافقت و مجوز برای صید ماهی از این سد بوده است، گفت: طی چند روز گذشته جلسه ای با حضور تعدادی از مسئولان استانی و نماینده سازمان حفاظت محیط زیست برگزار و در این جلسه موافقت ها برای انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان صید ماهی از سد شیرین دره به بعد از پایان تخم ریزی موکول شد

زمان صید ماهی از سد شیرین دره به بعد از پایان تخم ریزی موکول شد