مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 14:052020-04-05اقتصادي

تا ریشه کن شدن ویروس کرونا، کالایی گران نخواهد شد


تا ریشه کن شدن ویروس کرونا، کالایی گران نخواهد شد و از مردم استان می خواهم در صورت مشاهده گرانی مراتب را به مبادی ذیربط اطلاع دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی روز شنبه در حاشیه بیست و یکمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اصفهان در استانداری اظهار داشت: درست است که با توجه به شیوع کرونا، کسبه با مشکلاتی روبه رو هستند اما در کنار آن مصرف کنندگان هم شرایط نامناسبی دارند، از این رو با همدلی و همزبانی این روزهای سخت را پشت سر خواهیم گذاشت و به سمت جهش تولید و کسب و کار حرکت می کنیم.

استاندا با اشاره به برگزاری اولین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در سال جاری اظهار کرد: از روزهای گذشته با ویروس منحوس کرونا روبه رو هستیم و وضعیت معیشتی و اقتصادی توده مردم فهیم استان اصفهان مانند دیگر نقاط کشور مناسب نیست.

استاندار اصفهان بیان کرد: باید وظایف خود را با تمام توان انجام دهیم و در جهت کاهش آلام مردم و طبقات مختلف قدم برداریم.

رضایی با اشاره به سیاست دولت در مقابل فعالان اقتصادی خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان دولت، فعالان اقتصادی را در شرایط خاص تنها نخواهد گذاشت، از این رو ما به عنوان عضوی از دولت، یار و یاور فعالان اقتصادی در حوزه ها و سطوح مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا ریشه کن شدن ویروس کرونا، کالایی گران نخواهد شد

تا ریشه کن شدن ویروس کرونا، کالایی گران نخواهد شد