مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 10:452020-04-06حوادث

پلمب 34 واحد صنفی متخلف در نوشهر و چالوس


34 واحد صنفی متخلف در طرح پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان های نوشهر و چالوس پلمب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارش فارس از شهرستان ساری، قاسم محمدی اظهار کرد: در راستای پیشگیری از انتشار و شیوع ویروس کرونا، ضمن اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان نوشهر، نظارت مستمر بر واحدهای صنفی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی مقام قضایی و همراهی نمایندگان شبکه بهداشت طی روز گذشته از 98 واحد صنفی این شهرستان بازدید کردند، افزود: در اجرا این طرح به 19 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا پلمب و به 79 واحد صنفی نیز تذکر داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با قدردانی از همکاری و همیاری مردم با پلیس از شهروندان خواست ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری، در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

*پلمب 15 واحد اقامتی و پذیرایی در چالوس  ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس نیز از پلمب 15 واحد اقامتی و سفره خانه سنتی صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد، اظهار کرد: این سفره خانه های سنتی و واحدهای اقامتی متخلف در این شهرستان به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 34 واحد صنفی متخلف در نوشهر و چالوس

پلمب 34 واحد صنفی متخلف در نوشهر و چالوس