مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 10:462020-04-06سياسي

خروج بیمارستان رسول اکرم(ص) و نیروی دریایی از حالت ایزوله


استاندار گیلان از خروج بیمارستان های رسول اکرم و نیروی دریایی از حالت ایزوله خبر داد و گفت: از این پس هیچگونه بیمار کرونایی در این بیمارستان ها پذیرش نخواهند شد.

- خروج بیمارستان رسول اکرم(ص) و نیروی دریایی از حالت ایزوله ایسنا/گیلان استاندار گیلان از خروج بیمارستان های رسول اکرم و نیروی دریایی از حالت ایزوله خبر داد و گفت: از این پس هیچگونه بیمار کرونایی در این بیمارستان ها پذیرش نخواهند شد.

ارسلان زارع امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: از اعضای ستاد جهت اجرای مصوبات و پیگیری های ستاد ملی و استانی تقدیر می کنم.

وی اجرای مصوبات ستاد را از مولفه های مهم برای توفیق بیشتر جهت هدف گذاری که برای مدیریت این بیماری انجام شده عنوان و تصریح کرد: فاصله گذاری اجتماعی و کاهش ترددهای مردم در اجتماع از عوامل موفقیت برای مقابله با ویروس کرونا است که در 208 کشور دنیا نیز که با این بیماری درگیر هستند در حال اجراست.

زارع با بیان اینکه در برخی از کشورها با استفاده از قوه قهریه به مقابله با این ویروس پرداختند گفت: ملت شریف ایران و گیلان داوطلبانه به جنگ با این ویروس رفتند و در غالب گروه ها و تشکل های مردم نهاد اقدامات خوبی انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج بیمارستان رسول اکرم(ص) و نیروی دریایی از حالت ایزوله

خروج بیمارستان رسول اکرم(ص) و نیروی دریایی از حالت ایزوله