مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 15:352020-04-06پزشكي

جلوگیری از کوچ زودهنگام عشایر به لرستان


گودرز امیری روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ایران 22 فقره بخشنامه و دستورالعمل از وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان در ارتباط با شهرداری ها، دهیاری ها و دستگاه های وابسته به حوزه عمرانی ابلاغ و متعاقباً به این دستگاه ها اطلاع رسانی شده است.

وی افزود: تاکنون حدود 140 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده در اختیار شهرداری ها قرار گرفته که حدود 100 هزار لیتر آن به صورت رایگان از طریق خیرین و 40 هزار لیتر توسط شهرداری ها خریداری شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اظهار داشت: نزدیک به 130 هزار لیتر مواد ضد عفونی توسط دهیاری ها تهیه و تأمین شده که تقریباً 30 هزار لیتر توسط خیرین و سایر دستگاه ها مساعدت و 100 هزار لیتر آن به وسیله دهیاری ها جهت گند زدایی و ضد عفونی تهیه شده است.

امیری افزود: تاکنون هر شهر 12 و هر روستا حدود هفت مرتبه به طور کامل ضدعفونی شده که در این زمینه سپاه و ارتش نیز همکاری خوبی داشته اند.

وی با بیان اینکه زباله ها و پسماند های بهداشتی به طور مستمر جمع آوری می شوند، عنوان کرد: غسالخانه شهرداری ها به تجهیزات مورد نیاز مجهز شده و به غسالان آموزش های لازم داده شده است.

وی ادامه داد: ضمن تشکر از عوامل اجرایی، کار در این دو زمینه با توجه به شرایط حساس بسیار سخت و طاقت فرسا شده و لازم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از کوچ زودهنگام عشایر به لرستان

جلوگیری از کوچ زودهنگام عشایر به لرستان