مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 11:002020-04-07اقتصادي

تفاهم نامه ای برای افزایش سهم محصولات زیستی دریایی در سبد خانوار


دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه برای کاهش مصرف گوشت قرمز و افزایش مواد غذایی دریایی در سبد محصولات مصرفی خانوارها خبر داد.

- دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه برای کاهش مصرف گوشت قرمز و افزایش مواد غذایی دریایی در سبد محصولات مصرفی خانوارها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی قانعی درباره این تفاهم نامه گفت: با توجه به این که مصرف سرانه محصولات غذایی دریایی در سفره ایرانیان بسیار ناچیز است، از این رو یکی از اولویت های کاری ما توسعه محصولات زیستی دریایی در سبد محصولات مصرفی مردم است.

وی، تدوین برنامه ای ملی برای تحقق این اولویت گذاری را از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه دانست.

قانعی امضای تفاهم نامه را از دیگر اقدامات در این حوزه ذکر کرد و ادامه داد: این تفاهم نامه میان ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و یکی از شرکت های تولیدکننده کنسرو ماهی منعقد شده است.

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی با اشاره به جزییات این تفاهم نامه، توضیح داد: بر اساس این تفاهم نامه نسبت به افزایش تولید تن ماهی ، جلبک ، آرتمیا ، امگا 4 و آنزیم پروتئا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه ای برای افزایش سهم محصولات زیستی دریایی در سبد خانوار

تفاهم نامه ای برای افزایش سهم محصولات زیستی دریایی در سبد خانوار