مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 05:452020-04-08سياسي

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در مجلس؛ موافقان و مخالفان چه گفتند؟


جلسه علنی امروز( چهارشنبه 20 فروردین) مجلس شورای اسلامی به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد تا برنامه و صلاحیت کاظم خاوازی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را بر اساس آیین نامه جدید بررسی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی هر کدام در صحن علنی مجلس صحبت کردند.

اسامی موافقان صلاحیت کاظم خاوازی: جلال میرزایی نماینده ایلام، ایوان و چرداول و علی محمد مرادی نماینده قروه و دهگلان.

اسامی مخالفان صلاحیت کاظم خاوازی: محمود صادقی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، حسین مقصودی نماینده سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب.

موافقان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی حوزه کشاورزی نیازمند فردی برای اتصال بخش اجرا و بخش علمی در این وزارتخانه است محمدعلی وکیلی در جریان رسیدگی به بررسی صلاحیت کاظم خاوازی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در موافقت با برنامه های وی گفت: اهمیت غذا در کشوری مستقل بر کسی پوشیده نیست و امروز قفسه های پر سوپرمارکت های کشور در مقایسه با کشورهای مدعی پیشرفت، بیانگر این است که تمامی عزیزان حوزه کشاورزی در گذشته از جمله آقای حجتی زحمت کشیده اند که تشکر می کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در ادامه حوزه کشاورزی را امن ترین بخش اقتصاد کشور به خصوص در شرایط شیوع کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در مجلس؛ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در مجلس؛ موافقان و مخالفان چه گفتند؟