مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 05:562020-04-08سياسي

برنامه بلندمدت شهرداری برای بازپیرایی شهربازی سمنان


سید محمد ناظم رضوی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: با توجه به اینکه شهربازیِ بوستان بزرگ سیمرغ شهر پس از سال ها انتظار شهروندان را برآورده نمی کرد، به همت شهرداری با همراهی بخش خصوصی، شهروندان وسایل بازی متنوع و نوینی را ویژه کودکان،نوجوانان و بزرگسالان شاهد خواهند بود.

وی افزود: طراحی فضای داخلی،خارجی و سردر زیبای مجموعه توسط واحد دوستدار کودک شهرداری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری انجام می شود و تجهیز وسایل جدید بازی با مشارکت حامد محمدی از سرمایه گذاران بومی و جوان این شهر که تا به امروز نزدیک به 40 میلیارد ریال هزینه کرده است انجام می پذیرد.

وی ادامه داد: در کنار این شهربازی نیز بوستان زائر با 110 ایستگاه و همچنین فضای مناسب اقامت جمعی و کاروانی 200 نفر ایجاد شده است که می توانند علاوه بر اقامت از این مجموعه تفریحی نیز استفاده کنند.

شهردار سمنان درباره وسایل جدید این شهربازی توضیح داد: با تاکید بر عنوان سمنان، شهر دوستدار کودک ، قسمت عمده ای از شهربازی ویژه تفریحات و بازی کودک در نظر گرفته شده است و در بخش نوجوان و بزرگسال علاوه بر بازسازی و راه اندازی دستگاه سقوط آزاد که سالها بدون استفاده بود و همچنین نوسازی کشتی صبا، وسایلی نظیر ماشین های برقی، فریزبی 24 نفره، سالتو، کارتینگ، ماشین های برقی، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه بلندمدت شهرداری برای بازپیرایی شهربازی سمنان

برنامه بلندمدت شهرداری برای بازپیرایی شهربازی سمنان