مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 08:052020-04-08اقتصادي

شرکت های دانش بنیان سوخت موتور «جهش تولید» هستند


در شرایط کنونی کشور می توان با بهره گیری از ظرفیت نخبگان و شرکت های دانش بنیان که باعث افزایش بهره وری و ایجاد نوآوری در تولید محصولات خواهند شد به تحقق شعار جهش تولید کمک کرد.

- ایسنا/قزوین یک دکترای علوم اقتصادی گفت: در شرایط کنونی کشور می توان با بهره گیری از ظرفیت نخبگان و شرکت های دانش بنیان که باعث افزایش بهره وری و ایجاد نوآوری در تولید محصولات خواهند شد به تحقق شعار جهش تولید کمک کرد.

فرشاد فصاحت، دکترای علوم اقتصادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نام گذاری هوشمندانه امسال با عنوان سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری نوید دهنده سالی پر امید برای کشور و حرکت رو به جلوی اقتصاد است.

وی ادامه داد: در دوره ای که اقتصاد کشور گریبان گیر فشارها و تحریم های ظالمانه امریکا و هم پیمانانش در روابط بین المللی است مسلماً رسیدن به جایگاهی که سند چشم انداز 1404 برای کشور متصور است و تحقق اهداف برنامه پنج ساله ششم کار دشواری است؛ اراده و عزم همگانی را می طلبد.

این دکترای علوم اقتصادی تصریح کرد: همان گونه که شاهد بودیم در پایان سال 98 اوضاع به مراتب پیچیده تر شد و با شیوع کرونا بسیاری از بنگاه های کوچک، کارگاه ها و کارخانه های بزرگ نتوانستند به طور کامل از ظرفیت تقاضای آخر سال بهره مند شوند، به همین دلیل دوره ای با زیان را سپری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان سوخت موتور «جهش تولید» هستند

شرکت های دانش بنیان سوخت موتور «جهش تولید» هستند