مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-08اجتماعي

سیل بندهای روستاهای غرب کارون خرمشهر تقویت شد


عباس پورمند روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:عملیات ترمیم سیل بند روستاهای غرب کارون در روستای رحمانیه فیصلی، سبعه، دیم بن نجم، ام السواد، سویچتیه یک، سویچتیه 2 و مکسر به اتمام رسیده است.

وی افزود: به منظور پیشگیری از سیل احتمالی عملیات تقویت و ترمیم سیل بندها در مناطق بحرانی روستاهای غرب کارون خرمشهر همچون روستای زویدات در حال انجام است و پیش بینی می شود تا یک هفته آینده این علمیات به پایان برسد.

پورمند، روستای ام نوشه را از مناطق بحرانی روستاهای غرب کارون اعلام کرد و گفت: با توجه به این وضعیت،از سوی فرمانداری برای تسریع در عملیات ساحل سازی توسط سازمان آب و برق خوزستان مکاتبات و پیگیری لازم انجام شده ولی تاکنون به نتیجه نرسیده است.

وی افزود:به منظور تقویت سیل بند روستای ام نوشه قرار است برخی از دستگاه های خدمات رسان ماشین آلات و تجهیزات لازم برای آغاز عملیات این روستا ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ساحل روستای ام نوشه از توابع بخش مرکزی و روستاهای غرب کارون به دلیل داشتن پیچ و خم رودخانه با خاک ریزی قابل ترمیم نیست و باید با بتن ساحل سازی شود که طبق توافق انجام شده ترمیم و ساحل سازی این روستا در تعهد سازمان آب و برق خوزستان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل بندهای روستاهای غرب کارون خرمشهر تقویت شد

سیل بندهای روستاهای غرب کارون خرمشهر تقویت شد