مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-10سياسي

برای مقابله با کرونا باید نگاهی جامع داشت


رییس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید مسائل را تک بعدی و به صورت سیاه و سفید دید، بلکه ما نیاز به نگاهی جامع در مقابله با کرونا داشته و باید با تدوین ضوابط کاری جدید و پروتکل های بهداشتی فعالیت های اقتصادی آغاز شود.

- رییس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید مسائل را تک بعدی و به صورت سیاه و سفید دید، بلکه ما نیاز به نگاهی جامع در مقابله با کرونا داشته و باید با تدوین ضوابط کاری جدید و پروتکل های بهداشتی فعالیت های اقتصادی آغاز شود.

جلال میرزایی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت هماهنگی تمام بخش ها برای عبور از بحران کرونا، بیان کرد: در ایران برای کنترل این ویروس اقدامات خوبی صورت گرفته است.

بلافاصله پس از آنکه چندین نفر مبتلا به این ویروس شدند درحالی که دو روز تا زمان انتخابات باقی مانده بود، دولت این مسئله را اعلام کرد و اقدامات لازم نیز گام به گام اجرایی شد.

در اسفند ماه انتقاداتی مطرح بود که چرا دولت بعضی شهرها را قرنطینه نمی کند که این شرایط صرفا خاص ایران نبود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: ما شاهد بودیم خیلی از کشورهایی که حتی زودتر از جمهوری اسلامی متوجه این ویروس شدند، باوجود زمان کافی برای اتخاذ تدابیری، به این سمت نرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با کرونا باید نگاهی جامع داشت

برای مقابله با کرونا باید نگاهی جامع داشت