مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 04:562020-04-11سياسي

96 درصد کلاس های دانشگاه اردکان, مجازی برگزار می شود


علی فتح زاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با تقدیر از گردانندگان و عوامل پشت صحنه این سامانه از صبر و متانت استادان و دانشجویان سپاسگزاری نمود.

وی اضافه کرد: به امید خدا از هفته آینده با تلاشی که همکاران عزیز ما در مجموعه آموزش و مرکز فناوری اطلاعات انجام می دهند و ارتقایی که در نرم افزار و سخت افزار سامانه در حال انجام است بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه اردکان تصریح کرد : مکاتبات مقدماتی به منظور رایگان شدن ترافیک مصرفی سامانه با وزارت عتف انجام شده است و با نهایی شدن IP سرورهای این سامانه به زودی این مهم عملیاتی خواهد شد.

همچنین معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه اردکان در خصوص شروع فعالیت های آموزشی این نهاد در سال جدید، اطلاعیه ای صادر و تاکید کرد: با توجه به تأکیدات مکرر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ دانشگاه اردکان با هدف جلوگیری از رکود علمی و قطع شریان های آموزش در کوتاه ترین زمان ممکن با تأمین سخت افزارها و نرم افزارهای لازم موفق به طراحی، راه اندازی و بهره برداری از سامانه آموزش مجازی خود شد و در هفته های پایانی اسفند ماه بالغ بر 96 جلسه از کلاس های درسی با شرکت 660 دانشجو به صورت مجازی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

96 درصد کلاس های دانشگاه اردکان, مجازی برگزار می شود

96 درصد کلاس های دانشگاه اردکان, مجازی برگزار می شود