مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 07:262020-04-11سياسي

لبیک به دعوت رهبر انقلاب/ اهداء سبدکالا به 500 خانواده در آستانه ماه رمضان


مسئول فرهنگی مسجد الله در غرب تهران گفت: این مسجد کمک به بهزیستی شهر قدس و محل نگهداری کودکان بی سرپرست و سالمندان را در دستور کار قرار داد که در این راستا 200 بسته کالای غذایی و بهداشتی میان آنان توزیع شد.

- محمدامین نجفیان، مسئول فرهنگی مسجد الله در غرب تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: در اسفندماه ستاد ستاد مدافعان سلامت محلات بیمه، اکباتان و آپادانا با محوریت این مسجد ایجاد شد که در روزهای نخست به ضدعفونی معابر، فروشگاه ها، مجتمع های تجاری و مسکونی، ایستگاه های مترو و پمپ بنزین ها پرداختیم.

وی افزود: در گام دوم روزانه یک تانکر 1000 لیتری از مواد ضدعفونی کننده در کنار مسجد فراهم کردیم که اهالی محل با حفظ مقررات بهداشتی، مواد لازم خود را در بطری پر می کردند.

توزیع سبد کالا غذایی و بهداشتی میان نیازمندان اطراف تهران نجفیان با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی از سوی این مسجد میان نیازمندان تصریح کرد: در مجموع 600 سبدکالا غذایی و بهداشتی میان محرومان و نیازمندان شهریار، قلعه حسن خان و کوره پزخانه ها توزیع کردیم.

مسئول ستاد مدافعان سلامت محلات بیمه، اکباتان و آپادانا تهران با اشاره تولید آبمیوه طبیعی از سوی این ستاد برای بیماران کرونایی و کادر درمانی بیمارستان ها گفت: یکی دیگر از اقدامات ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبیک به دعوت رهبر انقلاب/ اهداء سبدکالا به 500 خانواده در آستانه ماه رمضان

لبیک به دعوت رهبر انقلاب/ اهداء سبدکالا به 500 خانواده در آستانه ماه رمضان