مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 08:002020-04-11سياسي

عملیات ساخت فاز دوم شهرک بازیافت سمنان در حال انجام است


شهردار سمنان بابیان اینکه فاز نخست شهرک بازیافت این شهر به اتمام رسیده است، گفت: عملیات ساخت فاز دوم شهرک بازیافت سمنان در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد ناظم رضوی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه شهرک صنوف با استفاده از اختیارات قانونی مندرج دربند ب ماده 55 قانون شهرداری بر این ساماندهی کارگاه ها و صنایع مزاحم داخل شهر در سمنان ایجادشده است، ابراز داشت: فاز نخست این مجموعه توسط شهرداری به اتمام رسیده است.

وی ضمن بیان اینکه عملیات ساخت فاز دوم شهرک بازیافت سمنان در حال انجام است، افزود: به زودی عملیات فراخوان برای متقاضیان مجموعه منتشر می شود و واجدان شرایط می توانند طبق مجوزهای صنفی در این شهرک فعالیت کنند.

شهردار سمنان بابیان اینکه تمامی فعالیت های شهرداری تحت الشعاع مبارزه با ویروس کرونا قرارگرفته است، ابراز داشت: با توجه به نام گذاری شعار سال به نام جهش تولید لذا تلاش شد تا همه امکانات موجود برای حمایت از کارگاه های صنعتی کوچک به کار گرفته شود.

ناظم رضوی بابیان اینکه می بایست با حمایت از بخش خصوصی بستر مناسب برای سرمایه گذاری های جدید در مناطق شهری استان سمنان را فراهم کرد، اضافه کرد: شهرداری هل ازجمله ارکان جهش تولید محسوب می شوند که در تحقق این مهم نقش غیرقابل انکار دارند لذا امیدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ساخت فاز دوم شهرک بازیافت سمنان در حال انجام است

عملیات ساخت فاز دوم شهرک بازیافت سمنان در حال انجام است