مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-11بين الملل

تهدید سناتورهای آمریکا به قطع رابطه واشنگتن با ریاض


بیش از 10 نفر از سناتورهای ایالت های نفت خیز آمریکا به دلیل بروز تنش نفتی میان این کشور و عربستان سعودی، تهدید به بازنگری در روابط ایالات متحده با ریاض کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بعد از آنکه روز گذشته رسانه ها از مطرح شدن طرحی در سنای آمریکا برای خارج شدن نظامیان آمریکایی از عربستان خبر دادند، امروز سی ان ان از مشاجره سناتورهای ایالات متحده با سفیر عربستان در واشنگتن و تهدید این سناتورها به بازنگری در روابط ایالات متحده با عربستان سعودی گزارش داده است.

سی ان ان در گزارش خود می نویسد: یک گروه 13 نفره از سناتورهای آمریکایی از ایالت های نفت خیز این کشور، در جریان یک جر و بحث تلفنی با سفیر عربستان در واشنگتن بر سر جنگ قیمت نفت ، ریاض را به تجدیدنظر در روابط آمریکا و عربستان تهدید کردند.

بر اساس گزارش سی ان ان، قانونگذاران آمریکایی خواستار خروج نظامیان آمریکایی از عربستان شده اند؛ در همین حال چنانچه ریاض تلاشی برای رفع این مساله نکند، درباره تحریم عربستان سعودی تصمیم گیری خواهند کرد دن سولیوان (Dan Sullivan) سناتور ایالت آلاسکا درباره پیام این گروه از سناتورها به ریما بنت بندر سفر عربستان در واشنگتن به سی ان ان گفت: ما به طور اساسی و نه فقط ارزیابی ، اقداماتی انجام خواهیم داد تا شرایط طولانی مدت روابط واشنگتن با ریاض که بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید سناتورهای آمریکا به قطع رابطه واشنگتن با ریاض

تهدید سناتورهای آمریکا به قطع رابطه واشنگتن با ریاض