مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 16:502020-04-11اقتصادي

اختصاص هزینه زیباسازی شهر رفسنجان به مبارزه با بیماری کرونا


شهردار رفسنجان با بیان اینکه قبل از نوروز هر سال گل آرایی، زیباسازی و تزیین شهر رفسنجان برای استقبال از بهار انجام می شد، گفت: امسال این هزینه در بخش مبارزه با ویروس کرونا و تجهیز آزمایشگاه تشخیص بیماری کرونا اختصاص یافت.

- ایسنا/کرمان شهردار رفسنجان با بیان اینکه قبل از نوروز هر سال گل آرایی، زیباسازی و تزیین شهر رفسنجان برای استقبال از بهار انجام می شد، گفت: امسال این هزینه در بخش مبارزه با ویروس کرونا و تجهیز آزمایشگاه تشخیص بیماری کرونا اختصاص یافت.

محمدرضا عظیمی زاده عصر امروز 23 فروردین ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت هایی که شهرداری رفسنجان در رابطه با کنترل و شیوع بیماری کرونا انجام داده است، اظهار کرد: خوشبختانه استان کرمان و شهرستان رفسنجان با توجه به تجربه هایی که از سایر استان ها در مبارزه با ویروس کرونا داشتند و آنها را در راستای حفظ سلامت مردم به کار گرفتند شیوع بیماری در این استان و رفسنجان به نسبت دیگر استان ها خوب کنترل شد.

وی افزود: دستگاه ها و ارگان ها در مهار این ویروس وظایفی داشتند و باید برای حفظ سلامت مردم اجرا می کردند که شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان هم به تبعیت از فرامین ستاد مبارزه با کرونا در استانداری و فرمانداری شهرستان خوب عمل کرد و فعالیت های شایسته ای را انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص هزینه زیباسازی شهر رفسنجان به مبارزه با بیماری کرونا

اختصاص هزینه زیباسازی شهر رفسنجان به مبارزه با بیماری کرونا