مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 04:102020-04-12اجتماعي

جزییات جدید از نحوه رزرو صندلی ناوگان اتوبوسرانی


در حالی که ستاد ملی کرونا از روز 23 فروردین 99 حضور مشاغل کم خطر و اداری را بلامانع دانست، شاهد ترافیک سنگین شهری به ویژه در تهران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در حالی که ستاد ملی کرونا از روز 23 فروردین 99 حضور مشاغل کم خطر و اداری را بلامانع دانست و از سویی نگرانی های مردم در استفاده از حمل و نقل عمومی باعث شده ترجیح بدهند در این روزها با وسیله نقلیه شخصی تردد کنند، این مساله خود باعث بروز مشکلات بیشتری همچون ترافیک سنگین شهر به خصوص در تهران شده است.

از طرفی در برخی از مسیرها تقاضا برای حمل و نقل عمومی، همچنان بالا و ناوگان پرازدحام است، در هفته ی آینده نیز گام بعدی در تهران اجرایی خواهد شد و نگرانی های بیشتری در این زمینه وجود دارد.

در این راستا، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی شهر تهران، روز شنبه آغاز فعالیت استارت آپ به همراه را برای رزرو صندلی را اعلام کرد.

با توجه به آنکه با رزرو کردن می توان تعداد استفاده کنندگان از ناوگان را کنترل کرد بنابراین این روش می تواند در بحث فاصله گذاری هوشمند مناسب باشد، اما سوال اینجاست که این راهکار برای چه تعداد از شهروندان می تواند سرویس دهی را انجام دهد؟ آیا ناوگان کافی برای این سیستم وجود دارد؟ شرکت واحد اتوبوسرانی تهران معتقد است که ناوگان بخش خصوص شاغل در سرویس های سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از نحوه رزرو صندلی ناوگان اتوبوسرانی

جزییات جدید از نحوه رزرو صندلی ناوگان اتوبوسرانی