مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 10:062020-04-12اقتصادي

سناتورهای آمریکایی عربستان را به جنگ علیه نفت آمریکا متهم کردند


علی رغم خوشحالی آمریکایی ها از توافق کاهش تولید نفت اوپک پلاس که قرار است 10 میلیون بشکه از تولید روزانه جهان کم کند، سناتورهای آمریکایی عربستان را به جنگ با صنعت نفت آمریکا متهم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، علی رغم خوشحالی آمریکایی ها از توافق کاهش تولید نفت اوپک پلاس که قرار است 10 میلیون بشکه از تولید روزانه جهان کم کند، سناتورهای آمریکایی عربستان سعودی را به راه انداختن جنگ بر علیه صنعت نفت آمریکا متهم کردند.

در حالی که هنوز توافق اوپک پلاس تأیید نشده است، سناتورهای آمریکایی به صورت تلفنی با عربستان تماس گرفتند تا اطمینان حاصل کنند این کشور مشکلی را که به وجود آورده را حل خواهد کرد؛ جنگ قیمت نفت و سقوط شدید بازار.

این تماس تلفنی که 2 ساعت به طول انجامید توسط سناتورهای جمهوری خواه، کوین کرامر و دان سالیوان، انجام شد.

در حالی که تلاش عربستان در اوپک پلاس برای تثبیت بازارهای نفت مورد رضایت این سناتورها قرار گرفته بود، با این حال آنها از مقصر دانستن سعودی ها برای مشکلات تولیدکنندگان نفت آمریکا دست برنداشتند.

سناتور کرامر از داکوتای شمالی گفت: در حالی که ما از آنها برای برداشتن اولین گام در حل مشکلی که خود در به وجود آمدن آن نقش داشته اند تقدیر می کنیم، باید گفت که سعودی ها بیش از یک ماه بر علیه تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتورهای آمریکایی عربستان را به جنگ علیه نفت آمریکا متهم کردند

سناتورهای آمریکایی عربستان را به جنگ علیه نفت آمریکا متهم کردند