مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 06:162020-04-13پزشكي

دانشگاه علوم کشاورزی گرگان خدمات روانشناختی برای مقابله با کرونا ارائه می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، - مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برای کنترل اضطراب و ایجاد آرامش جامعه دانشگاهیان، خدمات روانشناختی و مشاوره آنلاین ارائه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، با توجه به شیوع ویروس کووید- 19 در کشور و در راستای مسئولیت اجتماعی دانشگاه، جهت کنترل اضطراب و کاهش استرس و ایجاد آرامش و حفظ سلامت روان جامعه دانشگاهیان و خانواده های آنان خدمات روانشناختی و مشاوره تلفنی برخط و غیربر خط ارائه می دهد.

این خدمات روان شناختی و مشاوره ای در طی روز های هفته دایر بوده و دانشگاهیان می توانند جهت اخذ نوبت مشاوره از شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 13 اقدام کند.

علاقه مندان جهت استفاده از مشاوره برخط و تلفنی می توانند با شماره 09116685900 و یا با شماره تلفن 32452303-017 تماس گرفته و همچنین جهت مشاوره غیر برخط از طریق آدرس الکترونیکی counseling@gau.

ac.

ir از این خدمات استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم کشاورزی گرگان خدمات روانشناختی برای مقابله با کرونا ارائه می دهد

دانشگاه علوم کشاورزی گرگان خدمات روانشناختی برای مقابله با کرونا ارائه می دهد