مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 14:152020-04-13پزشكي

پاسخ مثبت سلول های بنیادی به درمان کرونا


محققان علم سلولی با آغاز پروژه سلول درمانی بیماری کرونا نتیجه گرفته اند که تزریق سلول بنیادی مزانشیمی به بیمار می تواند در درمان کرونا موثر باشد.

- رییس پژوهشگاه رویان امیدوار است کارآزمایی هایی بالینی با موفقیت همراه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از آخرین روزهای بهمن ماه 98 که شیوع ویروس کرونا در کشور اعلام شد تاکنون حال و هوای همه فعالیت های جاری در کشور با این ویروس گره خورده است.

از آخرین ماه سال قبل تا این روزها که پایان فروردین 99 نزدیک می شویم همه برنامه ریزی های کشور متناسب با شیوع این ویروس جهانی است.

همه گیری و شیوع بیماری کووید 19 ناشی از ویروس کرونا همه کشورها را درگیر و تاکنون بیش از یک و نیم میلیون نفر را در سراسر جهان مبتلا کرده است و یکصد هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

از پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی که به عنوان یک مرجع علمی معتبر در کشور شناخته می شود انتظار می رود که در شرایط خاص مانند شرایط ویژه امروز که کشور درگیر بیماری کرونا است، اقدامات نوآورانه را در جهت افزایش سطح سلامت جامعه انجام دهد.

یکی از اقدماتی که پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی به خاطر آن شناخته شده است، ظرفیت سلول درمانی آن است که اخیرا هم محققان آن اقداماتی را برای به کار گیری ظرفیت های سلول درمانی برای مقابله با کرونا انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ مثبت سلول های بنیادی به درمان کرونا

پاسخ مثبت سلول های بنیادی به درمان کرونا