مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 03:552020-04-15اقتصادي

158 واحد مسکونی برای آسیب دیدگان از حوادث طبیعی احداث شد


مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی گفت: 158 واحد مسکونی طی سال گذشته برای آسیب دیدگان از حوادث طبیعی احداث شده است.

- علی اصغر آسمانی مقدم در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از سال 84 تاکنون بالغ بر 39 هزار و 500 فقره تسهیلات ارزان قیمت طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در خراسان جنوبی به واجدین شرایط پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی بیان کرد: در سال 98 نیز تعداد هشت هزار و 625 فقره تسهیلات 400 میلیون ریالی طرح ویژه مسکن روستایی در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به استان اختصاص یافت که در مجموع تا پایان سال 98 تعداد 6 هزار و 740 فقره به استان ابلاغ شد.

آسمانی مقدم ادامه داد: از کل سهمیه ابلاغی سال 98، تعداد پنج هزار واحد جهت احداث مسکن محرومین در قالب تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه اختصاص یافت که تا پایان سال 98 کل سهمیه پنج هزار واحد منجر به عقد قرارداد با بانک های عامل شد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از سه هزار و 500 واحد در مرحله اتمام سفت کاری و عملیات اجرایی قریب به سه هزار واحد نیز به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی گفت: در طرح مسکن محرومین واگذاری زمین و کارشناسی صدور پروانه برای متقاضیان تحت پوشش بهزیستی و کمک امداد به صورت رایگان انجام شده که بسیار ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

158 واحد مسکونی برای آسیب دیدگان از حوادث طبیعی احداث شد

158 واحد مسکونی برای آسیب دیدگان از حوادث طبیعی احداث شد