مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 09:002020-04-15بين الملل

ژست بشردوستانه آمریکا یا اعتیادش به تحریم، کدام را باور کنیم؟


در حالی که وزیر خارجه آمریکا باز هم مدعی پیشنهاد کمک به ایران برای مبارزه با کرونا است که دولتش در این روزها به شیوه های مختلف، از اعمال فشار حداکثری به ایران فروگذار نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در حالی که این روزها آمریکا از یک سو اعلام می کند که به ایران برای مبارزه با کرونا پیشنهاد کمک داده، از سوی دیگر همه عزمش را جزم کرده تا مانع از اعطای وام توسط صندوق بین المللی پول به ایران شود و همچنین گفته که تضمین هایی دریافت کرده که دارایی های بلوکه شده ایران در لوکزامبورگ به ایران بازنگردد.

علاوه بر این و در ادامه سیاست اعمال فشار حداکثری بر ایران، باز هم وزیر خارجه این کشور بر تداوم تحریم ها علیه ایران تاکید کرده است.

در همین راستا،  مایک پامپئو ، وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه 26 فروردین ماه در مصاحبه ای بار دیگر از عدم اعطای وام توسط صندوق بین المللی پول به ایران حمایت کرد.

    وزیر خارجه آمریکا درباره شیوع کرونا در ایران خاطرنشان کرد: یکی از دلایل مستقیم مرگ و میرهایی که در آنجا اتفاق خواهد افتاد، عدم سرمایه گذاری رژیم در نظام سلامت و در عوض سرمایه گذاری بر روی حزب الله و عملیات های تروریستی در سراسر دنیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژست بشردوستانه آمریکا یا اعتیادش به تحریم، کدام را باور کنیم؟

ژست بشردوستانه آمریکا یا اعتیادش به تحریم، کدام را باور کنیم؟