مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 08:252020-04-16پزشكي

بیش از 1000ساعت ضدعفونی معابر شهری؛ رای جدید جایگزین حبس در سلماس


محسن مرادی اوجقاز ، رییس شعبه 103 شهرستان سلماس در بررسی پرونده ای حکم جایگزین بیش از 1000 ساعت ضدعفونی معابر شهری به جای مجازات حبس و تهیه کیت های حفاظت فردی و مواد ضدعفونی کننده جهت درمان بیماران کرونایی را برای متهم صادر کرد.

- بیش از 1000ساعت ضدعفونی معابر شهری؛ رای جدید جایگزین حبس در سلماس ایسنا/آذربایجان غربی محسن مرادی اوجقاز ، رییس شعبه 103 شهرستان سلماس در بررسی پرونده ای حکم جایگزین بیش از 1000 ساعت ضدعفونی معابر شهری به جای مجازات حبس و تهیه کیت های حفاظت فردی و مواد ضدعفونی کننده جهت درمان بیماران کرونایی را برای متهم صادر کرد.

طبق احکام صادره ، با هماهنگی شهرداری سلماس و اداره بهداشت ، فرد متهم باید با تهیه مواد ضد عفونی کننده وبهداشتی ،خدمات عمومی رایگان ضدعفونی سطح شهر با مواد شوینده و ضد عفونی کننده انجام دهد.

این قاضی سلماسی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به فواید آرای مجازات جایگزین حبس گفت: این نوع رأی کارآمد هستند به طوریکه عیوب زندان را ندارند و ارتباط بین مجرم و اجتماع را از بین نمی برد و نیز عادلانه و در نهایت متناسب تر هستند؛ چرا که تدابیری همسو با شخصیت و تخصص متهم و نوع جرایم ارتکابی اتخاذ می شود، و از نظر اثربخشی نیز نرخ تکرار جرم کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1000ساعت ضدعفونی معابر شهری؛ رای جدید جایگزین حبس در سلماس

بیش از 1000ساعت ضدعفونی معابر شهری؛ رای جدید جایگزین حبس در سلماس