مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 17:102020-04-16بين الملل

پاسخ رییس جمهور لبنان به منتقدان عملکرد نخست وزیر جدید


رییس جمهور لبنان امروز انتقادات یکی از چهره های جریان غربگرای «14 مارس» علیه نخست وزیر جدید این کشور را پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میشل عون رییس جمهور لبنان به هجمه ولید جنبلاط   رییس حزب التقدمی الاشتراکی (سویالیست ترقی خواه) و از چهره های جریان غربگرای 14مارس لبنان علیه توافق طائف و دولت لبنان پاسخ داد.

عون در آغاز جلسه امروز هیئت دولت لبنان گفت: شگفت آور است که برخی سیاستمداران که در رسانه ها به کار دولت و نهادهای لبنان حمله می کنند خودشان سال ها دولت را به نابودی کشانده اند  و مرتکب تخلفات مالی و غیر مالی شدند تا جایی که  انباشت بدهی های عمومی را به بار آوردند و امروز ما را به خاطر کارهایی که خودشان مرتکب شده اند و ما را به سمت اوضاع فعلی سوق داده اند، پاسخگو می خوانند .

رییس جمهور لبنان تحمل سکوت در برابر این هجمه ها را جایز نخواند و گفت: باید حقایق را با همه بی طرفی در افکار عمومی قرار داد تا مردم حکم دهند .

میشل عون گفت: انتقاد کور و توهین، غیرقابل قبول و مردود است به خصوص از طرف کسی که سابقه دیرینه ای در ارتکاب تخلفات و جرایم علیه دولت و اموال آن دارد .

ولید جنبلاط   عضو پیشین پارلمان و وزیر پیشین لبنان وزرایی که آنها را تازه به دوران رسیده خوانده است به از بین بردن پیمان طائف از طریق ایجاد عرف های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ رییس جمهور لبنان به منتقدان عملکرد نخست وزیر جدید

پاسخ رییس جمهور لبنان به منتقدان عملکرد نخست وزیر جدید