تکریم و احترام، کلید وفادارسازی مشتریانرضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت در یادداشتی به اهمیت تکریم مشتریان در وفادارسازی آنها پرداخته است که در ذیل می خوانیم: - جلب رضایت و تکریم مشتریان، بحث جدیدی نیست که در سال های اخیر مورد توجه شرکت ها و موسسه های خدماتی واقع شده باشد، خدمت بهینه به مشتریان مقوله ای است که ریشه در تاریخ زندگی بشر و تجارت و بازاریابی دارد. امروزه مجموعه های خدمت محور در جهان فضایی به شدت رقابتی را تجربه می کنند و تمامی فعالیت های خود را معطوف به خواست و انتظارات مشتریان کرده و این امر را به عنوان کلید وفادار سازی مشتریان خود می دانند. تکریم و احترام مشتری، نخستین گامی است که باید از سوی شرکت های ارائه کنندگان خدمت به مشتریان برداشته شود. امروزه مشتریان با حق انتخاب های متنوعی روبه رو هستند ممکن است با کمترین ناملایمتی از شرکت روی برگردانده و شرکت دیگری را برای همکاری انتخاب کنند. مشتری یک سازمان در کنار توقع دریافت خدمات مناسب و آینده نگر، همزمان توجهی ویژه به کردار و رفتار کارمندان و فرآیند ارائه خدمت دارد. بنابراین یک سازمان در راستای تکریم مشتری و ارباب رجوع خود باید ضمن تسهیل ارائه خدمت به مشتریان، بر روی رفتار کارمندان خود فرهنگ سازی و برنامه ریزی دقیق داشته باشد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |