مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 06:582020-04-18سياسي

کرونا با اقامتگاه های بوم گردی چه کرد؟


دبیر جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی ایران گفت: با توجه به شرایط پیش آمده، عملا نباید به عملکرد اقامتگاه های بوم گردی در سال 99 خوش بین باشیم.

- دبیر جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی ایران پاسخ داد؛ کرونا با اقامتگاه های بوم گردی چه کرد؟ ایسنا/خراسان رضوی دبیر جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی ایران گفت: با توجه به شرایط پیش آمده، عملا نباید به عملکرد اقامتگاه های بوم گردی در سال 99 خوش بین باشیم.

صادق کاظمیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص خسارت به بوم گردی ها در شرایط بحران کرونا، اظهار کرد: با توجه به اینکه خدمات گردشگری انبارناپذیر بوده، خسارت غیرقابل جبرانی در کلان به گردشگری و به طور خاص به اقامتگاه های بوم گردی وارد شده است که زخم های عمیقی را بر پیکره گردشگری وارد کرده؛ چراکه پذیرش مهمان از اوایل اسفند ماه 98 تا امروز که نزدیک به دو ماه می‎شود، منتفی شده و پیش از منتفی شدن پذیرش مسافر، اقامتگاه های بوم گردی که به شکل خانوادگی اداره می شوند نیز از پذیرش مهمان اجتناب می کردند.

بنابراین تا امروز اقامتگاه ها در کل ایران و استان خراسان رضوی تعطیل هستند.

وی افزود: با پراکندگی اقامتگاه ها در کل کشور، آمار جامعی در سطح کشور جمع آوری نشده است و در استان خراسان نیز مشغول جمع آوری اعداد خسارات هستیم؛ با توجه به اینکه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا با اقامتگاه های بوم گردی چه کرد؟

کرونا با اقامتگاه های بوم گردی چه کرد؟