مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 07:462020-04-18اقتصادي

معین های اقتصادی سبزوار 628 فرصت شغلی ایجاد کردند


احمد برادران روز شنبه در نشست مسولان معین های اقتصادی سبزوار افزود: این فرصت های شغلی توسط شرکت تعاون روستایی مهرنشانی، بانک صنعت و معدن و موسسه کارآفرینی دکتر زرقانی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: اشتغال ایجاد شده در رشته های تولید تابلو فرش، فرش دستباف، کشاورزی، گیاهان دارویی و برخی واحدهای تولیدی ثبت شده است.

وی گفت: توسعه روستاها از اولویت طرح مثلث توسعه اقتصادی است و طی نشست هایی با معین های اقتصادی گام های عملی برای اجرای آن برداشته شده است.

فرماندار سبزوار افزود: در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی تاکنون 110 ستاد توسعه روستایی در سبزوار ایجاد و فعال شده است.

وی به ظرفیت های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و گردشگری در مناطق روستایی اشاره کرد و اظهار داشت: مبنای اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی متناسب با توانمندی های هر روستاست.

وی گفت: کتاب فرصت های سرمایه گذاری شهرستان سبزوار با همکاری دستگاه های اجرایی تدوین و اولویت های سرمایه گذاری در بخش های صنعت، معدن، کشاورزی و میراث فرهنگی شهرستان در این کتاب مشخص شده است.

در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی ابتکار استاندار خراسان رضوی 21 سند همکاری با سرمایه گذاری 10 هزار و 860 میلیارد ریال در حوزه های صنعت، کشاورزی و توسعه روستایی شهرستان سبزوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معین های اقتصادی سبزوار 628 فرصت شغلی ایجاد کردند

معین های اقتصادی سبزوار 628 فرصت شغلی ایجاد کردند