مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 10:452020-04-19سياسي

از برپایی مساجد مجازی در ماه رمضان تا اهدای سبد کالا به نیازمندان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان بعد از ظهر امروز در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به لزوم رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و پرهیز از ازدحام جمعیت مساجد مجازی در استان فعال شدند.

وی افزود: در ماه رمضانی که در پیش است، باز بودن مسجد مانعی ندارد چرا که درب مساجد نباید در ماه رمضان بسته باشد،  هیأت امنا و بسیج باید برنامه های منظم داشته باشند، فعال کردن مبلغ مجازی هم در دستور کار قرار دارد،  چرا که تبلیغ چهره به چهره مدنظر ما است، روحانیون در هر محله باید پیام رسان باشند.

شکریان تأکید کرد: طرح هر خانه یک مسجد هم در نظر گرفته شده است،  عضو گیری در هزار مراکز قرآنی سازمان تبلیغات در حال انجام است، از ائمه جماعت خواستیم تا در هر مسجد قبل از اذان حضور داشته باشند البته نماز جماعت برپا نکنند.

  این مسؤول ادامه داد؛ طرح مواسات، هر شب یک بانی، طرح حبیب، طرح اکرام حسینی، طرح نذر قربانی، هر خانواده یک نان صلواتی، اطعام سحر و  افطار صلواتی همه از مواردی است که برای ایام ماه رمضان جهت کمک به نیازمندان استان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برپایی مساجد مجازی در ماه رمضان تا اهدای سبد کالا به نیازمندان

از برپایی مساجد مجازی در ماه رمضان تا اهدای سبد کالا به نیازمندان