مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 07:362020-04-20اقتصادي

40میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان های استان سمنان اهدا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی اصغر جمعه ای پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با فرمانده سپاه استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه همدلی و همراهی عموم مردم برای مقابله و شکست کرونا ویروس لازم و ضروری است، اظهار داشت: با کمک فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی سمنان تاکنون 40 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی و بهداشتی به بیمارستان های استان سمنان اهداشده است.

وی خاطرنشان کرد: ماسک n95، ماسک معمولی، گان یکپارچه، انواع دستکش و لباس های یکپارچه ایزوله ازجمله تجهیزات بهداشتی است که برای کادر درمان استان سمنان خریداری و توزیع شده است.

شناسایی واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان از توزیع سه عدد ونتیلاتور، 10 عدد ونتیلاتور پرتابلی و یک دستگاه الکترو شوک در بیمارستان های درگیر کرونا در استان سمنان خبر داد و گفت: پرداخت کمک هزینه خرید دستگاه اکسیژن ساز مرکزی، 10 عدد اکسیمتر و 10 عدد ترمومتر نیز برای این بخش تهیه و توزیع شده است.

جمعه ای با اشاره به اینکه شیوع کرونا به اقتصاد استان ضررهایی را وارد کرده است، افزود: واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا در استان سمنان شناسایی می شوند.

وی بابیان اینکه باید برای رفع این آسیب ها در واحدهای صنعتی بزرگ تمرکز کنیم، افزود: تاکنون تعدیل نیرو به خاطر بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان های استان سمنان اهدا شد

40میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان های استان سمنان اهدا شد