مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 05:452020-04-21سياسي

سپاه دژ مستحکم ملت ایران برابر تهدیدات دشمن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، در بیانیه سپاه کربلا مازندران به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران آمده است: تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی پر است از صحنه های بی بدیل، افتخار آمیز و عزت آفرین سپاه پاسداران، این نهادی انقلابی که با الگوگیری از فرهنگ عاشورایی توانست در تمامی عرصه های داخلی و همچنین فراتر از مرزهای جغرافیایی در حمایت از جبهه مقاومت، جبهه کفر و استکباری را به خاک مذلت بنشاند.

با گذر بیش از 40 سال از نقش آفرینی راهبری و راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحنه های مورد نیاز بویژه بحران ها و نیز مقابله با تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی از جمله در هشت سال دفاع مقدس، روز به روز حکمت ابتکار معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) در تأسیس این نهاد مقدس را نمایان تر از همیشه ساخته است.

قابلیت ها، توانمندی های این نهاد جهادی در عرصه های مختلف فراتر از یک نهاد نظامی و سازمانی، دژ مستحکم ملت ایران در برابر تهدیدات دشمن شده است.

لذا سپاه پاسداران در این چهار دهه با پیشرفت همه جانبه در بخش های مختلف، توانست با حضور به هنگام و درک دقیق از شرایط و مقتضیات فراروی انقلاب در حوزه های مأموریتی خود با برخورداری از توان کم نظیر دفاعی، ظرفیت مدیریت و کنترل بحران ها، تهدیدات و توطئه های داخلی و منطقه ای، کشور را به قدرت بازدارندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه دژ مستحکم ملت ایران برابر تهدیدات دشمن است

سپاه دژ مستحکم ملت ایران برابر تهدیدات دشمن است