مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 09:462020-04-21اقتصادي

قرعه کشی ها و جشنواره های میلیاردی به پرداخت ملت


برندگان صدهامیلیون تومان جایزه نقدی قرعه کشی بزرگ «عصرجدید - به پرداخت» با شعار«به پرداخت ملت؛ حامی استعدادهای ایرانی» اعلام شد.

قرعه کشی «سال نو تا سال نو صد سکه» اردیبهشت ماه برگزار می شود.

- برندگان صدهامیلیون تومان جایزه نقدی قرعه کشی بزرگ عصرجدید - به پرداخت با شعار به پرداخت ملت؛ حامی استعدادهای ایرانی اعلام شد.

قرعه کشی سال نو تا سال نو صد سکه اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت به پرداخت ملت، طی مراسم قرعه کشی عصرجدید – به پرداخت که در تاریخ دوشنبه 25 فروردین ماه انجام شد و در بستر اینستاگرام، اپلیکیشن سکه و سایت های به پرداخت ملت و آپارات به صورت زنده به نمایش درآمد، از میان کسانی که با کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و از طریق کارتخوان های فروشگاهی به پرداخت ملت اقدام به خرید کرده بودند، 42 نفر در مجموع برنده صدها میلیون تومان جایزه شدند.

در بخش دارندگان کارتخوان های فروشگاهی، یک نفر برنده جایزه 200 میلیون تومانی شد و سه نفر برنده جایزه 100 میلیون تومانی، 9 نفر برنده جایزه 50 میلیون تومانی و 8 نفر برنده جایزه 10 میلیون تومانی شدند.

در بخش دارندگان کارت های بانکی عضو شبکه شتاب نیز یک نفر برنده جایزه 100 میلیون تومان شد و سه نفر برنده جایزه 50 میلیون تومانی، 9 نفر برنده جایزه 10 میلیون تومانی و 8 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرعه کشی ها و جشنواره های میلیاردی به پرداخت ملت

قرعه کشی ها و جشنواره های میلیاردی به پرداخت ملت