مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-04-22اقتصادي

سرگردانی نفت بدون مشتری عربستان در نفت کش های غول پیکر


جنگ قیمت نفت عربستان سعودی با روسیه بازار را از نفت خام لبریز کرد و اکنون که تقاضا راکد و یافتن خریدار دشوار شده، بزرگترین صادرکننده اوپک ناچار شده است عمده این نفت را در دریا نگهداری کند.

- جنگ قیمت نفت عربستان سعودی با روسیه بازار را از نفت خام لبریز کرد و اکنون که تقاضا راکد و یافتن خریدار دشوار شده، بزرگترین صادرکننده اوپک ناچار شده است عمده این نفت را در دریا نگهداری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات نفتی سعودی اظهار کرده اند که حداقل 10 ابرنفتکش در سراسر جهان به عنوان ذخایر نفت شناور مورد استفاده قرار گرفته اند و بسیاری از آنها حامل نفت عربستان هستند که بدون خریدار در دریا سرگردان مانده و این کشور در تلاش برای مدیریت تبعات جنگ قیمت یک ماهه با روسیه است.

عوامل بنیادین غیرمعمول بازار نفت باعث شد بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا همزمان با انقضای قراردادهای مه و آغاز معاملات قراردادهای ژوئن، روز دوشنبه برای نخستین بار در تاریخ به زیر صفر سقوط کند و روز سه شنبه روند نزولی قیمتها ادامه پیدا کرد اما این شاخص روز جاری 20 درصد جهش یافت و آخرین بار با دو دلار و پنج سنت معادل 18 درصد افزایش، در 13 دلار و 62 سنت در هر بشکه ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی نفت بدون مشتری عربستان در نفت کش های غول پیکر

سرگردانی نفت بدون مشتری عربستان در نفت کش های غول پیکر