مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 07:402020-04-23پزشكي

درس مجازی آشنایی با مبانی طب ایرانی اردیبهشت ماه ارائه می شود


دبیر بورد تخصصی رشته طب سنتی ایرانی گفت: دومین فراخوان ثبت نام درس مجازی آشنایی با مبانی طب ایرانی برای دانشجویان علوم پزشکی، اردیبهشت ماه اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر حسین رضایی زاده در نخستین نشست وبینار درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل با دانشکده ها و گروه های طب ایرانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از مصوبه گروه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مجازی و نظر اعضای هیات بورد در خصوص یکسان بودن محتواهای آموزشی در نظر گرفته شده برای تدریس در قالب دو واحد مجازی آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل توسط دانشگاه ها خبر داد.

وی گفت: حتما بازخوردهای تمامی همکاران دست اندرکار در این حوزه را در نحوه برگزاری دوره های بعدی مد نظر قرار می دهیم و ترجیح ما این است که ارائه، رفع اشکال، پرسش و پاسخ، برگزاری آزمون و تکالیف، در اختیار کلان مناطق باشد و از مهرماه سال جاری بتوانیم این روند را اجرا کنیم، اما وجود وحدت کلام و رویه برای محتواهای آموزشی دارای اهمیت است.

رضایی زاده با اشاره به اعلام فراخوان دوره دوم ثبت نام دانشجویان برای گذراندن این دو واحد درس مجازی در اردیبهشت ماه، افزود: در صورت رفع بحران کرونا در کشور و آغاز فعالیت دانشکده ها و گروه ها، توصیه ما این است که یک جلسه مقدماتی برای آشنایی بیشتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس مجازی آشنایی با مبانی طب ایرانی اردیبهشت ماه ارائه می شود

درس مجازی آشنایی با مبانی طب ایرانی اردیبهشت ماه ارائه می شود