مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 07:462020-04-23سياسي

یک هزار بسته سبدکالا ماه رمضان بین نیازمندان کردستان توزیع می شود


حجت الاسلام محمد کاروند روز پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران که در فضای مجازی تشکیل شد به تشریح برنامه های اداره کل اوقاف استان در ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: با توجه به سفارش و فرمایشات رهبر معظم انقلاب رزمایش همدلانه همزمان با سراسر کشور دراین استان هم برگزار می شود.

وی اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که در این رزمایش تمام منابع مالی که از نظر شرعی و قانونی امکان هزینه کرد آن را داریم برای تهیه سبد کالا اختصاص دهیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از تهیه و توزیع یک هزار سبد کالا بین نیازمندان استان در ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: سبد کالایی با حداقل قیمت 300 هزار تومان شامل کیلوگرم برنج، مرغ و گوشت قرمز، روغن، مارکارونی، رُب و خرما از محل نیت واقفان خیراندیش تهیه و بین خانوارهای نیازمند در این ماه مبارک توزیع می کنیم.

حجت الاسلام کاروند از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان در استان را اجرای طرح ضیافت خواند و اظهار داشت: با توجه به تعطیلی اماکن متبرکه و مساجد به منظور مقابله با کرونا، امسال با مشارکت صدواسیما برنامه تفسیر قرآن کریم و تواشیح را در قالب طرح ضیافت به اجرا درمی آوریم.

وی با بیان اینکه مقدمات اجرای ختم قرآن کریم در فضای مجازی هم انجام شده که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز می شود، افزود: طرح هزار صلوات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار بسته سبدکالا ماه رمضان بین نیازمندان کردستان توزیع می شود

یک هزار بسته سبدکالا ماه رمضان بین نیازمندان کردستان توزیع می شود